Thursday, March 20, 2014

Shaklee Miri :Telinga Tebal,hati kental

Aku ada impian... dan aku sdg mengejar impian itu.... aku tahu dlm mengejar impian pasti ada cabaran dan dugaan yg sedia menanti.... dan... aku harus memiliki telinga yg tebal dan kebal untuk mendengar kritikan2 yg dtg bertubi2... bersediakah aku..????ermmmmm....

Telinga tebal,bersedia menerima pujian & kritikan
"Bukan mudah utk menjadi mudah & bukan senang untuk menjadi senang!!!"

Orang yg berjaya memang akan melalui cabaran kecil & cabaran yang paling besar...Mental kena kuat,fikiran kena positif....kalau tak kuat memang terus jatuh....ibarat jatuh dari bangunan yg tinggi....dummmmmm....

Fizikal nya pula punya telinga tebal....hahahaha..kenapa???? belajar untuk berjaya ini,bukan hanya untuk menjadi senang saja ye...kadang-kadang ada yg tidak senang dgn apa yg kita buat...biasala kan manusia ni ada kelebihan & kekurangan nya masing-masing...Ibarat manusia punya mulut kita tak dapat tutup,macam mulut tempayan tu senang jer kita tutup....betul kan...Sebab tu aku bagitau,bukan senang utk menjadi senang...kritikan & cabaran sentiasa mengekori kita walau kita cuba berlari sejauh mungkin....


Ingat!!!Aku suka pada orang yg punya hati kental,telinga tebal,bersedia menerima teguran,muka tebal,sabar dan apa yg penting..punya perasaan ingin belajar & di ajar....semangat yg tidak pernah kenal erti mengalah...




Jangan letakkn diri untuk terus mengalah..bila kita berfikiran begitu setiap hari..sampai bila2 pun kita tetap begitu..kenapa tidak berusaha utk memajukan diri...nak tunggu sampai bila???bulan jatuh???

Jom..sertai group kami...segala tunjuk ajar akan diberikan kepada yg benar2 serius utk merubah diri kepada yg lebih baik & jadi yg terbaik dari beribu-ribu lemon....hahahahaaaa....


Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui :

Facebook :  Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 

Sha Miri

No comments:

Post a Comment