Wednesday, March 19, 2014

Aishah Shaklee Master To Be

Sebelum ni aku tak tau apa yg aku inginkan bila join shaklee...setahun berlalu akhirnya aku berfikir balik,kenapa aku buat main2...sdgkan langkah utk berjaya harus di teruskan.seolah-olah aku pergi untuk berperang  bersiap sedia dgn segala kelengkapan perang....tak kan aku berperang bawa galah....hehehe...
macam tu juga dgn shaklee...aku dah tetap kan target utk menjadi Master 2014..insya Allah..

Angan-angan ku!!!
Ok...di pendekkan cerita,serba sedikit yg perlu aku bagi tau..asal aku "KAMEK ORANG SARAWAK"...jadi tiada masalah untuk org2 sarawak join under aku..mudah untuk kita berhubung atau berkomunikasi...small matter la kalau nk dapatkan penerangan ttg shaklee dari aku...Lagi pn apabila join under grup aku....keistimewaan memang ada...salah satu nya segala tunjuk ajar akan di beri,kelas shaklee yg diadakan oleh Master Norita Idris untuk memudahkan kita faham tentang shaklee....

dan lagi bila join grup aku...u alls akan di ajar cukup-cukup...ganas nye bunyi...apa2 lah,yg pasti ilmu akan di turunkan...

Ni ha...aktiviti sepanjang aku join shaklee...


Shaklee Miri
sharing pengalaman
kelas shaklee
NDT yg diadakan shaklee

Ini adalah kelas pertama aku sendiri bersama downline2 aku...semangat betul bila dh buat mcm ni..kelas ni tak la selalu..tp tetap ada...gini rupanya jadi leader ye...hahaha...


Shaklee Miri
kelas ku sendiri...
"rugi eh mn x join grup kamek"... bahasa sarawak sudah mari....hihihi

bah...jgn patah semangat,gagal sekali bukan gagal utk selama-lamanya...kejayaan adalah hak milik semua insan...cewahhhh....

BENEFIT JOIN GROUP KAMEK...

1.  Training di sediakan
2.  Meeting online & Offline
3.  Coaching one to one
4.  Recognition
5.  Vacation

Sini nak share gambar-gambar reward yg aku dapat sepjg bersama shaklee..

Shaklee Miri
Sijil after Class NDT
shaklee Miri
Dapat hadiah laaa...
Shaklee Miri
Coaching 1 to 1
Shaklee Miri
reward dinner bersama Master Norita..

 So,Berminat utk join kamek
 
Facebook :  Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346





Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 

Facebook :  Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment