Tuesday, March 18, 2014

Cak baaaa..my baby ESP shaklee...

Detik2 yg paling menggembirakan & di tunggu2 selama 9 bulan..akhirnya...HERO lg yg keluar...takpe..janji baby ku sihat...baby yg mempunyai maksud nama bijak...Abg Syahmi Haqim..

Hero No 4 laaaa...


 Mama love...love...love u so much..baby haqim...baby shaklee ku..baby rezeki aku bersama shaklee....langkah pertama ku bersama shaklee..dari consume akhirnya menjadi shaklee independent distributor.......layan dulu dgn pic baby shaklee aku ni....




Lena tidurnya..penangan ESP..kekenyangan BF..hihi


trojan mari...hehehe
Dalam perut dh merasa sedap nya ESP..bila dh lahir masa lagi mendapat khasiat ESP..Lahir jer..aku x nak bg baby haqim susu botol..aku nak try BF pula...Alhamdulillah..air susu tiada masalah..sentiasa ada...paling suka masa tu,sebagai seorang ibu tentulah UNhappy jika ini melanda..JAUNDICE..tp baby haqim..clear dr Jaundice....ESP punya pasal juga ni...lg2 berpantang mmg dgn set shaklee....






Hero2 ku..
Setakat ini aku sudah ada 4 hero...bole jd asst mama bila g shopping nanti...tukang bawa barang2...hahaha...2 sebelah kanan & 2 sebelah kiri...tp kerja2 rumah...ermmmmmm...bole la,sama mcm org yg ada anak2 perempuan...ku ajar mencuci baju,menyapu...memasak...ringan sikit tugas mama mereka nanti...hahahaha..itupn utk kebaikkan mereka juga 1 masa kelak....

chow dulu....


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui 

Facebook : Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits[@]gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment