Wednesday, August 28, 2013

Vitamin Shaklee Untuk Lelaki yang Mementingkan Kesihatan dan Kecergasan

 As slm & Slm 1 malaysia.....


Berjumpa lagi kita pada hari ini..Bersyukur kerana kita masih bernafas dan semoga kita dikurniakan kesihatan yang baik dan masih bersama keluarga yang tersayang..

Siapa yang tidak sayangkan keluarga? Sedangkan haiwan pun sayangkan anaknya...inikan kita manusia..mesti inginkan yang terbaik dalam kehidupan..

Saya percaya, mesti orang tertanya-tanya vitamin shaklee ini hanya khas untuk wanita sahaja ke? Jawapannya sudah tentulah tidak...vitamin shaklee sesuai untuk semua peringkat umur dari awal 1 tahun ke atas, perempuan dan lelaki. Sebab apa?sebab bukan perempuan sahaja yang kena menjaga kesihatan...kesihatan juga penting untuk kaum lelaki. Seorang ayah kena mempunyai kesihatan yang baik untuk memudahkan perjalanan dalam mencari rezeki. Sudah tentu wanita di luar sana ingin mencari calon suami yag sihat walafiat bukan...memang betul sakit, ajal maut, jodoh pertemuan, rezeki ketentuan ALLAH taala, tetapi kita sendiri mesti berusaha untuk mendapatkan yg terbaik bukan?
Berbalik kepada vitamin untuk lelaki, shaklee ada menyediakan set vitamin untuk lelaki iaitu " Men's Vital Health Set ".


Lelaki tidak terkecuali dalam menghadapi pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi. Nak - nak lagi kalau lelaki itu merokok..Agaknya bilalah papa-papa ni nak berhenti merokok kan..Sedangkan mereka tahu yang merokok membahayakan kesihatan. 

Ada diantara mereka yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30thn yg membawa kpd masalah kesihatan yg rumit dalam hidup mereka seperti:-
1.Mati pucuk
2.Pembesaran prostat
3.Kelesuan
4.Kurang tenaga dan stamina

Set men’s Vital Health Shaklee membekalkan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki.

Di antara kebaikannya ialah:

  • Memelihara kesihatan prostat
  • Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  • Memelihara jantung yg sihat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  • Mengawal tahap kolestrol yg sihat
Vitamin untuk lelaki terdiri daripada :
1. Omega Guard
2. Vit E
3. Zinc

Jika nak lagi power dan untuk kesihatan secara menyeluruh boleh tambah Vitalea(Multivitamin), B complex, Ostematrix(Kalsium) dan Vitamin C. Ia akan memberikan nutrien yang berkhasiat kepada kesihatan supaya kekal sihat dan bertenaga..

MANFAAT lain ialah :
  • Membantu meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
  • Membantu berasa lebih bertenaga
  • Menguatkan sistem imun
  • Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat
Jika anda sering merasa letih, lesu, penat, tak perlulah nak ambil ubat-ubat lain, cukupkan keperluan tubuh anda dengan vitamin dan mineral yang diperlukannya. Boleh dihadiahkan kpd en.suami tercinta, ayah tersayang,abg,adik atau sesiapa sahaja yg mementingkan kesihatan dalaman dan luaran :-)

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda di MIRI  melalui:-


Add FB : Shasha Vitamins
Like My FANPAGE : Mama Sihat & Cergas


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email :
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment