Thursday, March 13, 2014

MS dan anakku.....

MS tu apa????hahahaha..MS tu singkatan yg aku buat sendiri untuk MEALSHAKE....
Alhamdulillah....bersyukur sangat2 bila selera makan anak sentiasa ada...Bila usia anakku yg ke 4 masuk jer 1 tahun...x sabar-sabar aku nk bg anak ku minum MS...setiap pg bila aku menyediakan susu untuk baby haqim,MS memang x pernah lupa aku letakkn 1 sudu sekali sehari...


Perkembangan yg aku dapat selepas baby haqim mengamalkan MS sejak beberapa bulan yg lepas...selera makan baby haqim sentiasa ada..setiap kali ayat yg keluar dr mulut nya "Mam...mam..mam" walaupun belum pandai berkata2 tp aku bersyukur apabila word "MAM' sentiasa ada...sebagai seorang ibu..semestinya aku gembira dgn perkembangan ini...

Baby Haqim Love MS   



Pengalaman sendiri apabila setiap kali baby haqim demam...demam nya x kan lama..Alhamdulillah sangat2...antibodi baby haqim bersama MS sangat kuat...sehinggalah sekarang...MS adalah peneman susu utk nya....yg penting baby haqim membesar dgn sihat...

Untuk ibu2 di luar sana...atau bakal ibu,yakinlah pada setiap apa yg kita amalkn untuk kesihatan anak kita..insya Allah...ibu sihat..anak sihat..1 keluarga sihat & gembira...




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui Email 

Facebook :  Shasha Vitamins
Gmail : shakleevits[@]gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment