Tuesday, March 18, 2014

Memori 1 : Gembira...sedih..Gembira

Gembira apabila disahkan hamil
Sedih disaat kegembiraan mula bertandang...mengalami keguguran
Itulah pengalamanku....
Ya,Allah sedihnya hati..walau hanya 10minggu,namun ia telah ada di hati ini,redha dgn dugaanNya...TQ Allah utk 10 minggu yg membahagiakan.....

Aku redha!!
Kesedihan ku diganti dgn berita gembira apabila aku disahkan hamil lagi slps keguguran yg lepas..Alhamdulillah..dlm beberapa bulan usia kehamilanku,tiba2 hatiku terdetik untuk mencari suplemen yg sesuai utk memastikan aku sentiasa sihat & bertenaga spjg kehamilan.Akhirnya selepas puas "menggoogle" mana2 produk kesihatan...aku memilih rangkaian penjagaan dari SHAKLEE...ya SHAKLEE...ku rasa waktu itu aku membuat pilihan yg cukup tepat....

Ok lah....aku stop dulu kt entry ni...nanti2 aku cerita lagi..apa suplemen pertama dari shaklee yg aku amalkan sepjg mengandung....


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui :

Facebook : Shasha Vitamins  
Email Gmail : shakleevits[@]gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment