Wednesday, March 12, 2014

Debaran dihati...Motivation Rally...

Agak lama dh aku tak update blog ni..huhuhu...
Ooppp...bukan takde idea laa.. sebenarnya kan..kan..ahhhhh...abaikan dulu sebenarnya kenapa???...

FOKUS!!!!
Sabtu ni ada Motivation Rally..ermmmm...debaran di hati seolah-olah aku mendapat penghargaan yg terlalu tinggi...aku tetiba membayangkan masa itu aku mendapat anugerah yg semua org impikan..kejayaan ku di raih bersama org2 yg berada di sekelilingku.....Insya Allah..Master to be... hihihihi
seandainya ini.......
Tapi sabtu ni bukan untuk celebrate Master...hihihi...tapi untuk celebrate shaklee Distributor yg dh berjaya mencapai langkah pertama bersama shaklee...Shaklee buat ni untuk menghargai ahli2 yg telah berusaha untuk mencapai kejayaan...bole dikatakan untuk memberi semangat kepada distributor yg lain untuk mendapat penghargaan yg sama seperti yg kami lalui....TQ shaklee...

k..jumpa lagi d entry yg seterusnya....peace...nak sambung angan2 dulu ....bye..

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui :

Facebook :  Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment