Wednesday, March 19, 2014

Pengedar Shaklee Miri : Rock Malatoppsss!!!

Hebat..dasyat...Luarbiasa!!!

Pagi2 dh semangat nk conteng2 di blog...

Sengaja jer aku nak bagi tau,yg aku suka dgr 1 lagu rock ni since aku balik dari Mascel last month di KL...Lagu rock yg sampai hari ini aku suka-suka nyanyi walaupun aku menyanyi berterabur sbb kes lupa lirik..tapi aku tetap menyanyi....

Lagi-lagi bila aku menyanyi aku bygkan masa tu...aku berjalan dr karpet merah menuju ke stage menyanyi dgn lirik yg betul ....hahaha..taklah mcm skrg..lirik lagu ku hentam jer..yg penting muzik nya tetap sama...janji aku puas hati...penonton nya anak2..siap aku suruh tepuk tangan lagi even  pn aku tgh memasak kt dapur...

Part ni aku semangat bila nyanyi..."SHAKLEE ROCK N ROLL"...hahaha..tu la dia lagu rock yg aku suka...

Tengok ni..semangat menyanyi datang bila jadi Master nanti (insya Allah),Victor Lim menyanyi sama...hebat kn....



Sampai saat nya nanti aku nak Victor Lim ni nyanyi lagu Shaklee Rock n Roll  waktu celebration utk Master to B kt sarawak pula...InsyaAllah....


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui :

Facebook : Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment