Thursday, March 20, 2014

Shaklee Miri : Curi Masa Bekerja

Aku mcm orang lain juga,"bekerja" & punya "kerjaya partime" bersama Shaklee... kadang-kadang nakal juga aku ni bila masa bekerja makan gaji tu....hihihi...kesempatan yg ada bila aku free walau seminit dua,aku cuba curi masa jengok2 & try berblog...mencoret di diari sharing ku....hehehehe...bkn diari peribadiku...

lagi-lagi hp sekarang ni semua dh canggih...tipu kalau cakap hp tu takde line internet.lagi-lagi sekarang ni semua nk update pesbuk......mcm aku sendiri guna DG smartplan...hihihi...

curi masa..kejar masa..itula aku..
Apapun yg kita lakukan kena la dari hati yg ikhlas,bukan kerana keterpaksaan atau di paksa...lebih banyak berkatnya kalau hati kita ikhlas...paksa diri utk belajar jadi hati yg ikhlas..lama-lama dr terpaksa kita akan jadi ikhlas yg sebenar-benarnya..insyaAllah...

Okay la,aku nk sambung balik buat kerja-kerja makan gaji ku..aku nak berkat dari 2 kerja yg aku lakukan walau pn aku curi masa.. Jaga diri, jaga peribadi hiasi akhlak moga kita menjadi manusia yang dapat memberikan kebaikan dan manfaat kepada keluarga, dan makhluk-makhluk Allah dimuka bumi ini.. In sha Allah amin~ ^_^.. saya undur diri dulu dan saya sudahi dengan ucapan wabillahitaufik walhidayah wassalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.. ahakssss .

 
Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui :




Facebook :  Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits@gmail.com 

Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 

 Sha Miri

No comments:

Post a Comment