Wednesday, October 30, 2013

Tragedi OKTOBER!!!!

Alhamdulillah..alhamdulillah...Alhamdulillah...

Ya Allah...seperti x dpt berkata2...kenapa aku menitis kn airmata????


Dalam saat2 akhir..29/10/2013 siap berbaju tidur kelawar...dtg kerumah master..utk menyudahkan tugasan bulanan...hihihihi...
Alhamdulillah...selesai sudah...
Pelukkan dari seorang Master...buat hati rasa terharu...memberitahu aku dapat rank baru dalam shaklee as COORDINATOR membuat aku rasa ingin menjerit "COORDINATOR SUDAH DALAM GENGGAMAN"..tp aku kontrol...sbb aku takut aku menangis sepuas2 nya di hadapan Sifu ku...
Dalam hati hanya ALLAH yg tahu...

Perjalanan pulang kerumah..terbayang dimataku....perjalanan ini baru bermula...
I CAN DO IT!!!!



Terima kasih Sifu Norita Idris yg byk memberi tunjuk ajar & jalan...
Terima kasih pak supirku...suamiku...
Terima kasih teman2 shaklee ku....

teruskan langkah kita utk berjaya & mencapai maklamat dlm Shaklee....

Amin....

Add FB  Shasha Vitamins

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
 Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment