Thursday, March 20, 2014

Shaklee Miri : Aku Bos Aku Kuli

Memang betul apa di kata..kalau kita bekerja sendiri,suka hati kita jer nak buat apa...kita tak stress dgn arahan nak buat begitu begini,kepala tak pening,mood ok jer...muka pn x cepat berkedut macam kain tampal seribu....hahaha....

Aku juga bekerja makan gaji & aku ada bisnes sendiri..jadi aku dapat rasakan perbezaan itu...

Bekerja makan gaji buat kerja sentiasa mengikut arahan yg diberikan...even pun dah bekerja berkurun lama...org lama org baru,tiada beza,tetap sama...

Bekerja sendiri ikut kehendak kita..nak buat cepat..nak buat lambat...kita yg kemudikan perjalanan biznes sendiri..macam aku..aku buat bisnes sendiri juga...shaklee!!

Aku berusaha utk menolong ibu2 yg bekerja di luar sana,utk merasa sendiri BESTNYA bila buat bisnes sendiri tanpa stress...jiwa lebih gembira sbb buat kerja anak2 didepan mata...bayangkan perasaan itu...aku sendiri pn dah rasa di awangan....hahaha....

Mudah jer bila dh JOIN GROUP kami..>tidak bagi anda stress<
>diajar cara mengendalikn bisnes sampai pandai<
>yg jauh..coaching on9 diberikn<
>banyak lagi istimewanya..

punya minat utk berbisnes & tambah pendapatan sampingan adalah d alu-alukan utk bersama-sama group kami..sama-sama kita majukan diri...bukan utk hari ini sahaja..malah bisnes utk selama-lamanya...

Add FB : Shasha Vitamins
Call/watsapp 011-2680 5346

No comments:

Post a Comment