Saturday, August 17, 2013

SET KHAS UNTUK LELAKI

OSTEMATRIX & VITAMIN E


Apa kebaikan Ostematrix?
Ostematrix adalah kalsium, magnesium yang lengkap dengan vitamin D. Ia diperlukan oleh tubuh untuk membina darah, saraf serta pembentukan tulang dan gigi yang kuat. Apabila badan cukup kalsium, kita akan mudah bangun dari tidur malah tidur kita juga lebih nyenyak dan berkualiti. *Boleh diambil oleh para suami yang terpaksa memandu jauh berulang-alik ke tempat kerja setiap hari.

Apa pula kepentingan Vitamin E?
vitamin E yang bagus adalah vitamin E asli yang boleh dilihat pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol. Ia juga akan lebih berkesan apabila ianya dilengkapi dengan selenium yang bertindak senergi apabila diambil bersama. Pengambilan vitamin E dikatakan dapat membantu kesihatan prostat*, membantu mengekalkan tekanan darah* , membantu menurunkan trigliceride, serta membantu mendapatkan kulit yang cantik dan muda*. Pada saya, vitamin E ini ibarat tonik untuk para lelaki.




Sebab itulah ada yang menggelarkan vitamin E sebagai sex vitamin! Ada juga pendapat yang mengatakan suami mereka lebih bertenaga selepas pengambilan vitamin ini. Berbeza mengikut tubuh badan masing-masing. Dah cuba baru tau! :D


Apa lagi...dapatkan sekarang untuk orang2 yg kita sayang.... :D


Add FB : Shasha Vitamins
Like my FAN PAGE : Mama Sihat & Cergas



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email :
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment