Thursday, August 15, 2013

Kebaikkan vitamin C dalam Chewable Vita C Shaklee

Jom TRY Vitamin C Plus...... :D

Hari ni sy nk share sesuatu yg bagus utk kita semua....baikkkk punyaaa.... sebab apa sy cakap bagus??? sebab sy sendiri pn mkn chewable vitamin C plus ni...lagi2..satu family boleh kongsi makan...bagusss kn..

KENALI DULU CHEWABLE VITAMIN C PLUS

Dulunya dikenali sebagai Chewable Vita C.. tapi sekarang adalah Chewable Vita C PLUS... 

Chewable Vita C Shaklee kini telah pun ditingkatkan formulasinya dengan tambahan Citrus Bioflavanoid Complex dan tentunya adalah menjadi antara suplement Vitamin C yang paling lengkap. 

Tahukah anda.. manfaat vitamin C didalam Chewable Vita C Plus ini bukan sahaja boleh dinikmati oleh kanak kanak yang berusia 4 tahun ke atas, tapi orang dewasa jugak boleh menikmatinya terutama yang tak suka atau payah nak menelan tablet ataupun pil kerana ianya hanya perlu mengunyah sahaja.. mudah kan. 

Jika anda mengambil 5 biji Chewable Vita C setiap hari adalah bersamaan dengan 1 biji Vitamin C shaklee.. Rasa Orange Semula jadinya adalah sangat sangat sedap berbanding Vitamin C yang rasanya sedikit pahit. 

Chewable Vita C Plus ini membekalkan 100mg vitamin C yang telah ditambah dengan rose hips dan bioflavonoids complex yang mana ia membantu meningkatkan lagi fungsi vitamin C apabila masuk kedalam tubuh badan kita. 

Ia mempunyai perasa limau sama seperti 1 1/2 biji buah orange yang menyediakan vitamin c. Sangat sangat sesuai untuk kanak kanak atau dewasa yang susah untuk menelan pil. 

Produk ini tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan yang menjadikan ianya sentiasa SELAMAT untuk dimakan. so tak payah la risau ye..

ok,mari saya share apa kebaikkan vitamin c dalam Chewable Vita C Plus ini : 

  • Memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh
  • Antioksidan ini penting untuk melindungi sel kulit daripada rosak dan melambatkan PENUAAN.
  • Menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat
  • Meningkatkan sistem imun tubuh badan
  • Sesuai untuk mereka yang sukar menelan pil atau tablet
  • Rasa oren semula jadi selamat untuk kanak kanak dan dewasa
  • Baik untuk menjaga kecantikan kulit dan awet muda


so ape lagi kawan kawan.. jom dapatkan sebotol Chewable Vita C Plus hari ni juga..beli sebotol boleh dimakan satu keluarga..


 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email:
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346
Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment