Saturday, August 17, 2013

SET KASIH SAYANG-SUAMI ISTERI

Set khas untuk suami isteri..

Fungsi VITAMIN E dalam Set Keintiman ini :
• Merangsang LIBIDO iaitu keinginan seks, kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan. Kekurangan testosteron menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.
• Merupakan antioksidan yang dapat menghalang radikal bebas dalam tubuh badan daripada merosakkan sperma dan ovum. Oleh itu, pengambilan Vitamin E yang mencukupi adalah penting bagi menjaga kualiti sperma yang dihasilkan. Taknak la nanti ada risiko dapat anak yang tak sempurna.
• Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum
• Vitamin E Shaklee disertai dengan Selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa Selenium. Pengambilan Vitamin E haruslah lengkap dengan Selenium untuk mendapatkan kesan pengambilan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.





ALFALFA COMPLEX :
Antara khasiat Alfalfa bagi hubungan keintiman suami isteri :
• Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita.
• Membantu meningkatkan libido.
• Meningkatkan keinginan untuk bersama.
• Membantu mengurangkan masalah keputihan.

Bagi pasangan yg baru berkahwin @ hendak mendirikan rumahtangga..cuba la set khas utk suami isteri ini dan utk pasangan yg telah melahirkan anak...ini la masa nya utk menjaga keharmonian suami isteri....sihat dalaman...sihat luaran...hati pun gembira...pengerat kasih sayang


Add FB : Shasha Vitamins
Like my FAN PAGE : Mama Sihat & Cergas

 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email :
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment