Friday, August 16, 2013

KHASIAT SET KEHAMILAN UNTUK BAYI :D

segar dalam ingatan :D
 
Ketika mengandung dahulu, doa tak putus2 saya panjatkan agar bayi yg saya kandung sempurna dan cukup sifat, sihat, comel :) dan doa yang baik-baik..pasti ibu2 risau dengan tahap kesihatan bayi dalam kandungan, yelah..kita x nampak dia kat dalam..kita cuma tahu dia aktif dengan merasai pergerakannya dalam perut..hehe..comel sangat kan..satu anugerah yang tak ternilai dengan merasai tendangan bayi sewaktu dlm kandungan..

Doa Ibu pastinya mustajab..oleh itu janganlah kita berhenti bdoa untuk anak kita, walaupun mereka dah dewasa...semoga mereka dalam lindungan Allah..



anak yang comel dan sihat adalah idaman setiap ibu...
Untuk mendapatkan bayi yang sempurna dari fizikal dan jasmani, teknik pemakanan juga memainkan peranan yang sangat penting..apabila ibu makan makanan yang kurang berkhasiat si kecil juga turut dapat zat yang kurang khasiat..jadi ibu2 perlulah banyk makan khasiat..
SHAKLEE adalah sumber supplement terbaik ibu2.. dibawah ini terdapat SET Ibu mengandung mengikut trimester:
 


Apakah kelebihan yang terdapat pada Set Kehamilan Shaklee?

  • B Complex mengandungi asid folik di dalam melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang.
  • Asid folik jga menghalang ibu dari risiko kanser dan strok
  • Vita-Lea Shaklee, mengandungi zat besi yang tinggi mengelakkan masalah anemia dan kekurangan sel darah merah.
  • Zat besi juga berperanan untuk memastikan bayi mendapat semua zat dari makanan ibu, jadi ini akan mengurangkan risiko bayi pra matang dan masalah bayi kurang berat badan
  • Vitamin C yang mencukupi akan membantu mengurangkan risiko terkena demam atau selsema, satu biji Vita-C Shaklee bersamaan 71/2 biji buah oren. Banyakkan....
  • Omega Guard Shaklee mengandungi DHA tinggi untuk membantu perkembangan otak bayi
  •  Ostematrix Kalsium adalah salah satu mineral yang penting untuk ibu mengandung. Ostematrix adalah kalsium-magnesium yang membantu sistem saraf, otot dan peredaran darah si ibu, juga mengelakkan kekejangan yang sering berlaku pada ibu-ibu hamil
  • Juga membantu pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat bagi ibu dan bayi
  • Energizing Soy Protein(ESP) adalah makanan berindek glisemik rendah, jadi dapat memberikan tenaga yang berpanjangan kepada ibu.
  • Juga kandungan protein tulen ESP juga akan menghasilkan sel-sel kulit yang baru, jadi kulit ibu tampak lebih cantik dan kulit anak yang bakal lahir pun akan jadi halus, mulus dan gebu sangat.
hasilnya..kulit putih gebu dan bersih..InsyaAllah..
anak-anak saya..harta saya dunia akhirat..
Semoga jadi anak yang soleh dan solehah
dan menjadi yang terbaik dikalangan yang terbaik amin..


 Berminat ??

Add FB Shasha Vitamins
Like my Fan Page : Mama Sihat & Cergas


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email :
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346
Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment