Thursday, August 15, 2013

Kepentingan Kalsium Ostematrix Shaklee

KAL-SI-UM. Dari mana nak dapatkan kalsium? Selain dari susu, kita boleh dapatkan sumber kalsium dengan sumber tenusu yang lain. Antaranya ialah, yogurt, cheese, brokoli dan  lain-lain. Kalsium penting untuk semua manusia, sama ada lelaki atau perempuan, dewasa atau kanak-kanak, semua perlukan kalsium. Sebab gigi, tulang kita memerlukan kalsium. Tanpa kalsium, gigi reput, tanpa kalsium tulang reput, osteoporosis dan macam-macam penyakit lain. 
Beza pentingnya kalsium ini pada lelaki dan perempuan ialah, perempuan boleh mengandung dan menyusukan anak. Jadi perempuan atau wanita memerlukan kalsium yang lebih tinggi. Ini disebabkan oleh, apabila wanita hamil, bayi dalam kandungannya akan mengambil kalsium dari badan wanita tersebut. Begitu juga apabila wanita itu menyusukan anak.
Kalau anda pula jenis yang tak suka susu. Kami ada sesuatu untuk anda. Nie ha, Ostematrix dari Shaklee!! Bukan sekadar kalsium tau!!

Siapa yang perlukan Ostematrix??

Jika anda adalah seorang yang mudah STRESS, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.

Jika anda seoarang pengidap BUASIR tegar dan sering mengalami kesakitan atau sembelit setiapkali membuang air besar, Ostematrix membantu anda dari terus dibelenggu kisah Ngeri itu.
Jika anda seorang yang bekerja dan sering KELETIHAN, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!
Jika anda seorang IBU MENGANDUNG, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.

Jika anda seorang IBU YANG MENYUSUKAN anak, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.
Jika anda seorang WANITA dan LELAKI, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang ( osteoporosis)
Jika anda mempunyai masalah OBESITI (berat badan berlebihan), anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!

Jika anda sering mengalami masalah perut berangin yang menyumbang kepada masalah GASTRIK, kita syorkan B Complex, Ostematrik dan ESP untuk membantu mengurangkan gejala ini. ESP merupakan protein yang mempunyai index glisemik rendah yang membebaskan glukosa secara perlahan. maka asid perut sentiasa mempunyai makanan untuk dicernakan dan ini boleh mengelak kepada masalah kembung dan gastrik. B Complex dan Ostematrix pula disarankan kerana kandungan supplemen ini menyamai ubat gastrik yang dibekalkan doktor namun, ianya lebih semulajadi, tanpa pengawet, pewarna atau perasa tiruan.




Jadi boleh dikatakan semua orang perlukan Ostematrix ni! Seisi keluarga boleh ambil tau!!


Jika anda berminat mengawal gastrik dengan cara semulajadi, sihat dan tanpa ubat-ubatan yang boleh membawa kesan jangka panjang, sila hubungi saya:

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri.
 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email  :
 Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346
 Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment