Friday, May 16, 2014

UP and DOWN

Setiap orang ada masa UP dan ada masa DOWN. Cuma harapan saya masa DOWN ni tak lama. Harapan boleh naik cepat sikit. Just to throw sikit apa yang ada dalam otak. 



OK fine..saya nak UP kan semangat ni, saya build up my positive motivation dengan view facebook orang yang telah berjaya dalam Shaklee..ada di antara mereka sudah graduate malah graduate dari oversea..mereka tak apply kerja dengan company besar, ada yang dah dapat kerja tetap sebagai pegawai kerajaan kemudian "RESIGN" dan mereka memilih untuk buat kerja dengan Shaklee.persoalannya kenapa???????

Maybe,bisnes Shaklee sangat simple..the more we coach people to get healty,the more that we get..apa yang kita akan dapat bukan setakat dapat earn extra pocket money, malah dapat motivation, kepuasan dan lain-lain lagi.. MAYBE!!!

Straight to the point, sebenarnya saya sudah mencapai salah satu impian saya untuk tahun ini iaitu attend Shaklee punya event paling besar "MASCEL" and paling penting saya sudah start earn extra pocket money..YESSSS...memang untuk memulakan bisnes shaklee ni semua akan fikir sangat susah sebab diri sendiri masih ZERO...adakah orang-orang di sekeliling kita  interested dengan product ini.. saingan yg banyak...fuhhhhh!!!! boleh give up di buatnya....

Saya masih mempunyai sedikit simptom down untuk terbang tinggi menggapai impian atas sebab-sebab tertentu..tapi NO PROBLEM..saya akan build up myself selepas ini untuk terus serius dengan SHAKLEE..serius dengan fokus..supaya saya akan berjaya dalam kedua-duanya..FOKUS dan IMPIAN!!


Salam sayang dari 

Sha Miri

EMEL : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-2680 5346

No comments:

Post a Comment