Wednesday, May 28, 2014

Pelaburan Sihat yang Bijak

Jika diberi pilihan, SAKIT atau SIHAT??

Tentu semua orang memilih nak SIHAT!!

Tapi kenapa takut melabur untuk kesihatan diri dan keluarga??


Pelaburan sihat yang bijak
 
Semestinya semua orang akan merasa diri sendiri akan SIHAT sepanjang masa, tapi tak terfikir untuk esok atau lusa...bagaimana??
Sakit tak akan datang untuk bagi salam dengan kita, kalau datang bagi salam kita mungkin bersedia. Tapi kalau sakit tak bagi salam, macam mana?? fikir-fikirkan masa itu pelaburan yang kita simpan selama ini adakah berbaloi?? Suplemen yang kita pandang remeh atau mahal  masa itu, baru kita tersedar betapa berharganya kesihatan diri.... adakah masih awal atau terlambat untuk kita sedar?? pelaburan mula menyusut untuk membayar kos keluar masuk perubatan....ermmmmmm...

Pelaburan untuk kesihatan diri hari ini memang berbaloi, lebih-lebih lagi dengan persekitaran & pemakanan yang kita rasa adakah semuanya selamat untuk di nikmati kesegaran nya?? hanya orang-orang yang pentingkan kesihatan akan berfikir " Aku nak sihat & aku nak mereka sihat".

Kesimpulannya " MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT"

Set Asas Shaklee



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 

Facebook :  Shasha Vitamins
Email Gmail : shakleevits[@]gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-2680 5346 

Salam sayang dari 

Sha Miri

No comments:

Post a Comment