Monday, January 13, 2014

REWARDKAN DIRI !!!

Semestinya saya berpuasa hati dgn hasil rezeki yg saya usahakan......dengan hanya biz di hujung jari... biz shaklee yg saya buat terlalu mudah kerana berkongsi kebaikkan suplemen utk menjaga kesihatan diri di samping sy sendiri mengamalkan nya......


Syukur Alhamdulillah.......tiada apa yg dpt dikatakan melainkan perasaan gembira ketika ini...
Letih tak terasa apabila memandangkan hasil shaklee sehingga 4 angka....lagi2 apabila kita terima di tengah perahu nk tenggelam ke dasar sungai...hikhikhikkkk...lagi2 bila nk rewardkn diri tengah2 bulan..pelik kan????hahaha..hanya org2 yg join shaklee jer tau.... nk tau mcm mana....cari saya kt sini Shasha Vitamins 


Apalagi...dh dapat hasil tentulah nak "reward" kan diri....hrmmmmm..nk reward yg macam mana ya????
reward utk diri sendiri..suami...anak2...my mom.....

tapi saya nk reward kn diri dengan JJCM.... alahaiiii...sedapnye...dh terbayang di depan mata...


apabila dh kenyang..semestinya reward diri yg seterusnya...sy nak....APA LAGI???..manjakan diri lerrr....

adoiiii..perkara yg paling best!!! dapat segarkan diri dengan urutan2 di badan sambil mendengar muzik yg sentimental....fuyoooooo...tak sabar rasanya....

Ok la....sy nak rehatkan diri sekejap...jumpa lagiiiii......daaaaaa.......


Boleh berhubung dengan saya melalui Email 
Gmail : shakleevits@gmail.com 
Facebook :  Shasha Vitamins
Call/Whatsapp : 011-26805346 

Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment