Tuesday, January 7, 2014

Ingin Hamil???

 Usaha Hamil Dengan Set Kesuburan Shaklee


Sudah lama bernikah, tapi belum ada cahayamata? Pastinya ramai pasangan di luar sana mengalami masalah ini. ke mana saja anda pergi pasti sahabat handai dan saudara mara bertanyakan hal yang sama iaitu anak. Malu, rasa rendah diri dan tertekan disaat soalan yang sama diajukan...kadang-kadang,terfikir untuk mengelakkan diri dari berjumpa dgn orang2 yg suka bertanya tentang "ANAK"...

Sememangnya soal anak ini adalah ketentuan dari Allah S.W.T. Tapi kita tidak boleh berdiam diri tanpa melakukan sebarang usaha. Kebiasaanya bila sebut saja tentang kesukaran mendapat anak, mesti ia berkaitan dengan tahap kesuburan seseorang itu. Baik di pihak suami atau di pihak isteri.

Jadi kepada anda yang belum mempunyai zuriat dan telah mencuba pelbagai produk, jangan berputus asa. Jangan berburuk sangka pada Sang Pencipta. Usaha dan terus berusaha. Jadi,  tak rugi jika anda mencuba Shaklee pula, mudahan-mudahan anda berjodoh dengan produk ini. Mana la tau kan rezeki anda datang setelah menggunakan Shaklee pula.



TIPS MENINGKATKAN KESUBURAN DARI DR. HAMID ARSHAT:

1. Doa dengan bersungguh-sungguh
2. Berusaha untuk menurunkan berat badan
3. Bersenam selama 30 minit setiap hari
4. Ambil supplement multivitamin, Vitamin E, Vitamin C dan Asid Folik
5. Tenangkan jiwa dan emosi
6. Setiap rawatan memerlukan tempoh 3 hingga 6 bulan untuk keberkesanannya



Akhir sekali, harus disematkan dalam ingatan kita sebagai seorang muslim, zuriat ini adalah anugerah dan rezeki dari Allah SWT. Kita sebagai manusia yang lemah perlu terus berusaha tanpa jemu. Kemudian, berdoa dan bertawakal kepadaNya agar penantian kita untuk memperolehi zuriat diperkenankan oleh Allah yang Maha Berkuasa. Insha-Allah.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 
Gmail : shakleevits@gmail.com 

Facebook :  Shasha Vitamins
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment