Friday, September 6, 2013

LURUS BENDUL!!!!!

hahahaha.....tetiba aku teringat word tok "LURUS BENDUL"...bila aku buka blog,aku senyum sendiri...pada 1 malam,kata2 sifu ku ya,buat aku senyum2 kambing...erkkkk..cm ni rupa senyum kambing oooo...eh..pedulikan lah..aku ingat ya peribahasa jak....

Entahlah, tetiba jak aku nak kongsikan tentang lurus bendul tok...
Kita selalu dengar orang nyebut tentang lurus bendul  dan  langkah bendul...apa bendul ya ooo..
Seingat aku,bendul  ya masih digunapakai di kampung-kampung yang masih mempunyai rumah kayu tradisional.Setiap pintu hadapan rumah mereka yang memisahkan antara ruang tamu dengan beranda,nak yalh dipanggil bendul...Selalunya bendul ya lurus..Agaknya sebab yalh sifu ku madah malam ya lurus bendul..hahahahaha...


 kwang..kwang..kwang.....kn dh kena....hihihih...


 sekadar hiburan jak bah....

mun maok ORDER SHAKLEE sms/watsapp jak kmk kat no dibah ya...
 
Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment