Monday, September 9, 2013

Langkah pertama KU!!!...

PART I : Langkah pertamaku bersama MLM shaklee rank SUPERVISOR..

Ya Allah,sesungguhnya pintu rezeki darimu terlalu luas utk di gapai....berbekalkan usaha & mendekatkan diri padamu utk mencapai rezeki itu...alhamdulillah,mendekatkan diri padamu membuat aku tidak mudah alpa & sentiasa bersyukur dgn pemberian rezeki darimu..

Tidak pernah terduga utk mencapai rank sebegini cepat di dalam MLM...apalagi utk join mana2 MLM...jauh sekali..sesungguhnya rezeki pertama aku d MLM bersama Shaklee.

Ya Allah,aku juga berbangga bila aku di pertemukan dengan UPLINE ku Kak Dyg Siti Nilam & aku juga bersyukur kerana di pertemukan dgn Master Norita Idris & Master Naquib yg banyak memberi bimbingan,tunjuk ajar,sokongan & banyak membantu tentang Shaklee.Sesungguhnya budi & jasa kalian tidak mampu ku balas.Hanya Allah yg membalasnya...

Tidak pernah menjangkau bahawa perjalananku bersama shaklee berada di tahap ini...kerna aku seorang yg tidak pernah mempunyai minat utk MLM..tapi kenapa & mengapa hatiku ada pada SHAKLEE????
hanya aku yg tahu :D (bertemu di coretan ku PART II)


Ya Allah,alhamdulillah,mempertemukan jodohku yg kini menjadi kekuatan & tulang belakang ku utk terus berdiri.yg banyak membantu menjadi "ABANG POSTOL" ku walau di mana sahaja...memberi sokongan kepadaku yg hampir2 kehilangan keyakinan diri...TERIMA KASIH BUAT SUAMI ku...
Terima kasih utk insan yg melahirkan aku ke dunia..tanpa restu & doa darimu..anak mu tidak akan beroleh kejayaan....TERIMA KASIH MAK....syg mak dunia akhirat...

Alhamdulillah,kerna aku mempunyai anak2 yg faham dgn situasi ku untuk mencari rezeki,tidak kira siang @ malam..anak2 yg sering ku tinggalkan utk seketika..aku bersyukur padamu Ya Allah,anak2 ku pandai menjaga antara satu sama lain.Doakan mama beroleh kejayaan..Syg anak2 mama semua....

kalian semua ada lah sumber KEKUATAN & INSPIRASIKU...

TERIMA KASIH & ALHAMDULILLAH ku ucapkan..
 





jumpa lagi aku di entry seterusnya PART II...insyaAllah...




untuk membuat pesanan tentang produk shaklee...bole terus PM FB  Shasha Vitamins 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 
:Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment