Thursday, April 10, 2014

Seronok WAHM!!!!

Seronok ke jadi surirumah? Tak bosan ke? Pertanyaan ini selalu diajukan kepada yang jadi surirumah... Mmm....Bosan atau tidak, kita yang tentukan. Kalau kita pilih duduk rumah tanpa berbuat apa-apa memang la bosan.

 

  


Apa itu WAHM??? maybe sesetengah orang tidak tahu maksud WAHM...WAHM ni WORK AT HOME MOM...duduk rumah sambil buat bisnes...lagi-lagi sekarang ni semua nya mudah,hanya buat bisnes di hujung jari...tempoh yg singkat utk aku sendiri,bercuti selama 2 minggu dan jadi WAHM memang seronok..dalam aku buat bisnes on9 shaklee,aku dapat settlekan kerja-kerja di rumah bila-bila masa....tanpa sebarang arahan seperti aku kerja makan gaji...yg paling aku suka apabila aku dapat meluangkan banyak masa dengan anak-anak.... Hanya orang-orang yang menceburi bidang WAHM jer lebih mengetahui nikmatnya:lol:

 



Aku kongsikan sekali lagi Bisnes ONline yang aku ceburi...bisnes Online Shaklee...Bisnes ni memang sesuai untuk ibu-ibu yg duduk dirumah tanpa berbuat apa-apa selain menghadap main game di FB & chit chat yg tak mendatangkan hasil... bagus buat bisnes.. hasil ada..$$$ pun dapat..walaupun hanya bekerja dari rumah.Malah BISNES ONLINE telah menjadi trend baru untuk ibu-ibu zaman IT.

Jangan mudah merasa selesa dengan keadaan yang kita ada sekarang,walaupun suami bekerja, sebagai surirumah kita juga perlu ada wang sendiri. Persediaan perlu ada untuk masa depan..sebab kita tak tahu sebarang kemungkinan yang berlaku, sekurang-kurangnya kita telah bersedia dari awal..tak la terkapai-kapai suatu masa kelak..yakin pada diri.....rezeki yg Allah bagi sangat luas...hanya terletak pada usaha kita sendiri saja lagi..Insya Allah.

Apapun..selama 2 minggu aku memang ENJOY menjadi WAHM



 Shasha ringkaskan tentang bisnes shaklee ni :
"Shaklee memang MLM. Tapi bagi Shasha ini MLM yang paling istimewa dan paling adil. Kalau anda menyertai Shasha pada hari ini, dan jualan anda melebihi jualan Shasha, maka anda akan mendapat bonus LEBIH daripada Shasha sendiri. Dan sekiranya anda lebih rajin daripada Shasha, maka anda juga boleh naik pangkat lebih cepat daripada Shasha. Pendek kata, Shaklee bukan bisnes 'siapa-banyak-kaki-dia-banyak-duit' tetapi Shaklee adalah bisnes yang sangat adil 'siapa-paling-rajin-dia-banyak-duit'."

Paling penting anda perlu faham konsep bisnes Shaklee bagaimana???
Berminat?? add saja Facebook : Shasha Vitamins
 




Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 

Facebook :  Shasha Vitamins
Gmail : shakleevits[@]gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari 

Sha Miri

1 comment:

  1. I want to be one of WAHM..Doakan mek kak..kak Sha mmg bezz...

    ReplyDelete