Friday, December 20, 2013

Cara mudah melakukan ON9 bisnes-shaklee pilihan terbaik!!!

Sekarang ni sudah menjadi trend orang untuk shopping on9 kan!!! Peniaga yg menjual secara on9 pun semakin ramai sekarang...ibarat "cendawan tumbuh selepas hujan" hihihi...cakap ja apa,semua ada...

Nak cerita sikit... kelebihan berniaga secara on9!!!

*MODAL YG DIPERLUKAN TIDAK BESAR
-kerana saya tidak perlu mencari tapak kedai,tidak perlu menggaji pekerja sebab segala-galanya saya boleh lakukan sendiri saja maupun di tempat kerja atau pun dirumah dengan hanya duduk..klik sana..klik sini...hihihihi....mudahkan??

*MASA YG FLEXIBLE
-saya boleh buat bila2 masa...walaupun time bermain dgn anak2 pun saya boleh berbisnes,time buat kerja dirumah, time pergi berjalan-jalan makan angin pun saya masih boleh updatekn bisnes saya...sukanya!!!

*MARKET YG LUAS
-sebab on9 bisnes ni ibarat viral.contohnya sesiapa yg google, sesiapapun bole menjumpai bisnes on9 kita...

*SAYA ADALAH BOS
-paling saya suka..saya bebas bergerak & membuat keputusan sendiri.sebabnya dalam fikiran saya hanya "JUST DO IT!!!!" dan juga tidak perlu tunggu masa yg sesuai,lagi lama anda tunggu,lagi lambatlah hasil yg akan anda dapat.Padahal org lain dh maju ke hadapan...Percayalah,tetapkan dalam diri...apa yg kita lakukan bermula dari ZERO!!!!

SHAKLEE adalah pilihan terbaik saya dlm berbisnes secara ON9!!!!
-dengan shaklee,anda boleh menjalankan bisnes walaupun tanpa stok!!!kerana apabila anda order dari customer,anda cuma perlu order melalui ONLINE SISTEM SHAKLEE ,dan shaklee akan pos terus ke rumah/ofis customer anda...mudahkan!!!semuanya dihujung jari anda....



Sekarang ni,ramai yg berniaga SHAKLEE!!!takut tak ada customer!!
Perasaan yg macam tu perlu dibuang jauh-jauh....
Kalau tak ada customer,kenapa group shaklee kami semakin berkembang???
Yakinlah rezeki Allah sangat luas,ibarat ikan di lautan,takkan habis ikan di lautan,walaupun hari-hari ikan di jala nelayan...percayalah...insyaAllah..rezeki tetap ada.

Peluang sudah ada di depan mata...U DECIDE!!!!

Untuk pertanyaan lanjut..bagaimana bisnes shaklee on9 ni???
JOM...pm facebook Shasha Vitamins 


Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 
Gmail : shakleevits@gmail.com 
Call/Whatsapp : 011-26805346  
Salam sayang dari 
Sha Miri

No comments:

Post a Comment