Wednesday, October 16, 2013

GLA dan ESP.. Gabungan yg Mantap...wowwwwww!!!!!

Tengok tajuk posting arini..?? Ada mantap tak? hehehhe... petang2 cm ni, saya nak kongsikan tentang kelebihan yang kita boleh miliki dengan gandingan mantap GLA bersama ESP..


Tambah hebat kalau digandingkan GLa ini dengan ESP... Perghhh,,, memang terbaik utk wanita2 yang mementingkan kecantikkan kulit, mulus dan halus, untuk kebaikan kesihatan dalaman wanita.  Coppp... untuk lelaki pun ada juga apa.. GLA ini memang terbaik untuk semua lelaki dan perempuan...best kn!!!

Cuba try..kalau tak try, tak tahu kan.. Dalam sebotol GLA ni ada 60 tablets. 1-2 kali sehari after meal. Kira tahan untuk sebulan.. Harganya cukup2 murah. Kalau nak dibandingkan perbelanjaan yang kita spend untuk beli barang2 make up utk tacap cover muka kasi cun.. Tak natural ok..

ESP ni semua orang tahu kebaikannya, Datang dari sumber kacang soya yang terpilih dan yang terbaik. Membekalkan sumber protein untuk badan. Kasi up tenaga bagi yang sentiasa aktif. Kasi cantik juga kulit muka. Sebagai milk booster untuk ibu-ibu menyusu. Dan macam2 kebaikannya sampai tak tertaip di sini...hihihi....


Jommmm...senang cerita,berminat nk dapatkan set bajet ni...Add Pesbuk  Shasha Vitamins
ATAU Call/Watsapp 011-2680 5346

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. 

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email 
Gmail : shakleevits@gmail.com Call/Whatsapp : 011-26805346 
Salam sayang dari Sha Miri

No comments:

Post a Comment